اخبار و تازه ها

دعوت از دوستان

کیف پول الکترونیکی خیریه حامیان بچه های آسمان به محض نصب و ورود به اپلیکیشن به مبلغ ده هزار تومان شارژ می شود.

دعوت از دوستان
1400/08/08 | 815

اپلیکیشن خیریه حامیان بچه های آسمان یکی دیگر از خدمات خیریه جهت حمایت از نابینایان و معلولان نیازمند است. با استفاده از این اپلیکیشن، علاوه بر دسترسی به تمامی خدمات و خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود می توانید از معلولان نیازمند حمایت کنید.


در این اپلیکیشن  کیف پولی با برخورداری از پروتکلهای بالای امنیتی در نظر گرفته شده است. این کیف پول مانند یک حساب بانکی برای شماست با این تفاوت که استفاده از آن بسیار راحت تر از یک حساب بانکی است. شما می‌توانید تا هر زمان که بخواهید هر مبلغی را در کیف پول خود محفوظ نگه دارید، این مبلغ با پاک کردن اپلیکیشن و نصب دوباره آن نیز از بین نخواهد رفت. کیف پول الکترونیکی پکنوما به محض نصب و ورود به اپلیکیشن به مبلغ ده هزار تومان شارژ می شود. علاوه بر این، در صورت اشتراک گذاری و دعوت از دوستان برای نصب و استفاده از اپلیکیشن خیریه حامیان بچه های آسمان، با خرید های بالای سیصدهزار تومان چه از سوی شما و چه از سوی اشخاص معرفی شده، کیف پول شما به مبلغ پنج هزار تومان دیگر شارژ خواهد شد.


 کلام آخر 


درآمد حاصل از استفاده شما خیرین بزرگوار از اپلیکیشن خیریه حامیان بچه های آسمان جهت اشتغال زایی برای معلولان نیازمند صرف خواهد شد. بنابراین شما با استفاده از این اپلیکیشن ضمن تامین نیازهای خود، گامی دیگر در جهت حمایت از خیریه حامیان بچه های آسمان و رونق شرایط اشتغال معلولان نیازمند برمی دارید.


 


 

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نظرات

ثبت نظر

برای ثبت نظر، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha