اخبار و تازه ها

تبلیغ در سایت و اپلیکیشن خیریه حامیان بچه های آسمان

روشهای گوناگونی برای کمک به مراکز نیکوکاری وجود دارند. یکی از این روشها تبلیغ در سایتهای حمایتی است. خیریه حامیان بچه های آسمان در راستای کمک به نیازمندان معلول، نابینا و ناشنوا، در طرح همیاری از صاحبان مشاغل دعوت به همکاری در این زمینه می کند.

تبلیغ در سایت و اپلیکیشن خیریه حامیان بچه های آسمان
1400/07/17 | 872


o دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های مؤمنانه است. اما اغلب تا حرف از کمک به خیریه ها می شود ذهن ها به سمت کمکهای نقدی می روند. درست است که کمکهای نقدی می توانند امر خدمت رسانی به نیازمندان را تسهیل کنند، اما روشهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند نقش بزرگی در کمک به این اقشار آسیب دیده داشته باشند. یکی از این روشها، تبلیغ در سایتهای حمایتی است.
o امروزه اینترنت به بخش جداناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است و مزایای تبلیغات اینترنتی بر هیچکس پوشیده نیست. صاحبان کسب و کارها می توانند با پرداخت هزینه ای اندک، کسب و کار خود را در سایت خیریه حامیان بچه های آسمان تبلیغ کنند. این کار یک بازی دو سر برد است هم برای صاحبان کسب و کار و هم برای مراکز حمایتی.
o در زیر به برخی از مزایای تبلیغات اینترنتی اشاره می شود:
• یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن است. یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.
• تبلیغات اینترنتی قابلیت ردگیری و اندازه گیری دارند. یعنی می توان با ابزارهای مختلف میزان عملکرد و تاثیر تبلیغات را مورد ارزیابی قرار داد.
• برند سازی لوگو ، نام شرکت و نام محصولات یکی از مهمترین روش های بازاریابی به حساب می آید و تبلیغات اینترنتی به بهینه سازی روند برند سازی کمک بسزایی میکند
• شما می توانید از طریق این سایت‌ها لینک بگیرید و کاربران زیادی را به سایت خود ترغیب کنید
o بنابراین با انجام تبلیغات در سایت و اپلیکیشن خیریه حامیان بچه های آسمان کسب و کار خود را رونق می بخشید و از سوی دیگر گامی در جهت کمک به افراد نیازمند علی الخصوص نابینایان، ناشنوایان و معلولان نیازمند بر می دارید.
پل ارتباطی با مدیریت خیریه حامیان بچه های آسمان جهت درج آگهی های تبلیغاتی:
https://t.me/armbn2


 




فناوری اطلاعات آتی رایان


آتی رایان در سال 1395 در زیست بوم فناوری کشور با هدف توسعه کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی گردید. "آتی" برای ما الهام بخش روزهای روشن پیش روست و "رایان" در فارسی به معنای اندیشمند و در دیگر زبان ها به معنای پادشاه و دری از درهای بهشت است. ما یک مجموعه محصول محور هستیم و در حوزه طراحی و تولید محصولات و ارائه خدمات با محوریت کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می کنیم.
محصولات آتی رایان: پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور، پلتفرم دانش آموزی آتی‌اِسکول و پلتفرم باشگاه مشتریان آتی‌کلاب


اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نظرات

ثبت نظر

برای ثبت نظر، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha